Het Priority onderhoudsprogramma van Hill-Rom

Gegarandeerde prestaties

Wanneer apparatuur uitvalt, lijdt hier de workflow en uiteindelijk ook de patiëntenzorg onder. Het premium Priority-onderhoudsprogramma van Hill-Rom garandeert dat 98% van de apparatuur continu werkt. Ons Priority-onderhoudsprogramma biedt toegang tot de technische hotline voor het onmiddellijk oplossen van problemen, een gegarandeerde responstijd, een leenunit (indien nodig) en een voorspelbaar kostenplaatje.

In één oogopslag

  • Waarborgt dat u continu, 365 dagen per jaar 98% beschikbaarheid van uw apparatuur hebt
  • Biedt een vervangend product met gelijksoortige functionaliteit als extra tijd nodig is om een eenheid te repareren
  • Zegt een responstijd van 36 uur toe, waardoor u een duidelijke indicatie hebt van de tijd die maximaal zou kunnen verstrijken voordat assistentie op locatie (indien nodig) arriveert
  • Maakt financiële planning en effectief vlootbeheer eenvoudiger omdat vereiste onderdelen, arbeidskosten en reistijden zijn inbegrepen
  • Inclusief originele Hill-Rom™-onderdelen
  • Flexibele factureringsopties (per maand, kwartaal of jaar)

Hoogwaardig onderhoud met behulp van het geautomatiseerde DAS (Data Acquisition System)

Hill-Rom heeft een geautomatiseerd systeem ontwikkeld om ervoor te zorgen dat al uw onderhoud volgens de hoogste normen wordt uitgevoerd. Onze technici zijn opgeleid en gecertificeerd zodat u zeker weet dat een technische inspectie, de geïntegreerde elektrische veiligheidscontroles en, indien nodig, eventuele reparaties conform de IEC 62353-norm worden uitgevoerd. 


Voor meer informatie over ons programma voor Hill-Rom-onderdelen bezoekt u onze website, www.hill-romparts.com, of neemt u contact op met uw  service- of verkoopvertegenwoordiger van Hill-Rom »