Het Priority onderhoudsprogramma van Hillrom

Gegarandeerde prestaties

Wanneer apparatuur uitvalt, lijdt hier de workflow en uiteindelijk ook de patiëntenzorg onder. Het premium Priority-onderhoudsprogramma van Hillrom garandeert dat 98% van de apparatuur continu werkt. Ons Priority-onderhoudsprogramma biedt toegang tot de technische hotline voor het onmiddellijk oplossen van problemen, een gegarandeerde responstijd, een leenunit (indien nodig) en een voorspelbaar kostenplaatje.

In één oogopslag

  • Waarborgt dat u continu, 365 dagen per jaar 98% beschikbaarheid van uw apparatuur hebt
  • Biedt een vervangend product met gelijksoortige functionaliteit als extra tijd nodig is om een eenheid te repareren
  • Zegt een responstijd van 36 uur toe, waardoor u een duidelijke indicatie hebt van de tijd die maximaal zou kunnen verstrijken voordat assistentie op locatie (indien nodig) arriveert
  • Maakt financiële planning en effectief vlootbeheer eenvoudiger omdat vereiste onderdelen, arbeidskosten en reistijden zijn inbegrepen
  • Inclusief originele Hillrom™-onderdelen
  • Flexibele factureringsopties (per maand, kwartaal of jaar)

Hoogwaardig onderhoud met behulp van het geautomatiseerde DAS (Data Acquisition System)

Hillrom heeft een geautomatiseerd systeem ontwikkeld om ervoor te zorgen dat al uw onderhoud volgens de hoogste normen wordt uitgevoerd. Onze technici zijn opgeleid en gecertificeerd zodat u zeker weet dat een technische inspectie, de geïntegreerde elektrische veiligheidscontroles en, indien nodig, eventuele reparaties conform de IEC 62353-norm worden uitgevoerd. 


Voor meer informatie over ons programma voor Hillrom-onderdelen bezoekt u onze website, www.hill-romparts.com, of neemt u contact op met uw  service- of verkoopvertegenwoordiger van Hillrom »